Používáním tohoto webu souhlasíte, že využívá cookies pro usnadnění procházení stránek a pro personifikaci. Více informací.

Kariéra

KEY ACCOUNT ASSISTANT – BEAUTY SEKTOR

Jako Key Account Assistant budeš podporou pro naše Key Account Manažery, kteří se starají o správu našich velkoobchodních klientů vč. drogistických řetězců v beauty-makeup segmentu.

Tvým úkolem bude být nápomocna ve tvorbě podkladů k zalistovacím tabulkám, plánogramům, spolupracovat s Key Account Manažery na listingu nových a delistingu ukončovaných produktů a spolupodílet se na formě POS prezentace. Budeš podporou při nastavování, průběhu a zhodnocení letákových akcí. Vyřídíš poptávky nových klientů a případně se o ně postaráš v rámci naší spolupráce.

CO TĚ U NÁS ČEKÁ A NEMINE ?

tvoje práce se dělí na šest oblastí:

Plánogramy:

- budeš se spolupodílet na tvorbě a aktualizaci plánogramů a dohlédneš na jejich správnost a zajistíš, aby se ve správný čas dostaly k našim klientům a k agentuře

Agenturní činnost:

- pomůžeš s dohledem nad správnou prezentací produktů v drogistických řetězcích prostřednictvím externí agentury merchandiserů

- občas zkontroluješ práci agentury přímo v trhu

Listing/delisting retail + online:

- budeš pomáhat s tvorbou zalistovacích a delistovacích tabulek a společně s Key Account Managerem dohlédneš na exit a launch strategii v retailu i v online
- dohlídneš na to, aby informace o produktech v našem interním systému byly správné a aktuální
- VO marketing

- tvorbou podkladů podpoříš Key Accounta při tvorbě marketingových akcí pro klíčové klienty
- dohlédneš na správný průběh marketingových akcí u klíčových klientů
- z proběhlých akcí zpracuješ report
- realizace B2B akcí
- POS prezentace v retailu

- budeš pomáhat při vývoji, umísťování a ukončování POS materiálů u vybraných partnerů


Drobnější administrativní úkony různého charakteru:

- správa testerů
- administrativní naskladnění do systému problémových produktů
- kontrola správných polepů na produktech určených pro drogerie


OČEKÁVÁME, ŽE OVLÁDÁŠ

- tykáš si s excelem na velmi dobré úrovni
- dobrá znalost angličtiny slovem i písmem
- vyznáš se/jsi schopná se rychle zorientovat ve světě makeupu
- samostatný, proaktivní a velmi pečlivý přístup
- ráda se líčíš a experimentuješ s makeupem
- předpoklady k profesnímu růstu v rámci sales oddělení


CO TI NABÍZÍME ?

Místo pracoviště: Na Radosti 399, Praha - Zličín
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Plat: 28000 - 30000 Kč/měsíc

garantovanou dovolenou a sick day k tomu
notebook, telefon + neomez. paušál (vše i pro vlastní užití)
práci ve stabilní mladé firmě posedlé makeupem
nastavíme Ti finanční bonusový systém
každý pátek přikouzlíme společný týmový oběd
odečteme Ti 50 % za nákup produktů Makeup Revolution
čas od času spolu vyrazíme budovat tým


CO TI NENABÍZÍME

home office - potřebujeme být s Tebou v těsném kontaktu

NÁSTUP: Čím dříve, tím lépe.

Budeš dojíždět do našich kanceláří na Radosti 399 v pěší vzdálenosti nebo 1 zastávku busem od stanice metra Zličín.

V případě, že jsi právě dočetla nabídku, kterou nemůžeš odmítnout, tak neváhej a zašli životopis s průvodním dopisem (průvodní dopis podmínkou).

Mám zájem --> http://www.lmcg2.com/pd/1353936036/?rps=202

 

***********************

SKLADNÍK/ŘIDIČ

Pokud máte zkušenost ve skladu s kompletacemi objednávek a s řízením dodávky sk. B, jste spolehlivý, zodpovědný, samostatný a pečlivý, rád komunikujete s lidmi, máte smysl pro pořádek a splnujete níže uvedené, rádi se s Vámi setkáme na osobním pohovoru.

PRACOVNÍ NÁPLŇ
• příjem, zaskladňování, kompletace zboží (pickování, páskování palet, balení zboží na odvoz, nakládání pomocí paletového vozíku…)
• kontrola expedičních a příjmových dokumentů
• aktualizace údajů o zásobách, vedení příslušných záznamů o pohybu a přehledu zásob
• odpovědnost za správnost vychystání zboží ve skladu (zaskladnění/vyskladnění)
• třídění a úklid odpadu po vybalení
• pravidelné zavážení zboží pro naše velké klienty firemní dodávkou v rámci ČR (dále 1x/týden závoz na Slovensko, v budoucnu potenciální závozy do Rakouska)

Místo pracoviště: Logistický areál Na Radosti 399, Zličín (5 minut jízdy busem, nebo autem od metra Zličín)


POŽADUJEME:

• základní znalost práce na PC (excel, email apod.)
• doporučení od předchozího zaměstnavetele
• praxe ve skladu a s řízením dodávky sk.B
• AJ základní úroveň vítána (není podmínkou)
• spolehlivost, samostatnost, pečlivost
• zodpovědnost za svěřené úkoly
• přesnost, počtářské schopnosti, dobrá paměť
• týmová spolupráce
• čistý trestní rejstřík podmínkou (nutno donést na pohovor)
• řidičský průkaz sk.B
NÁSTUP CO NEJDŘÍVE!


NABÍZÍME:
• práce na HPP 33 400,-
• notebook (i pro vlastní užití)
• neomezený tel. paušál + tel. (i pro vlastní užití)
• motivační plat
• součástí nabízeného platu je bonusová složka 3 000,-
• práce ve stabilní mladé firmě
• benefity:
• stravenky (součástí nabízeného platu)
• každý pátek hrazená dovážka jídla
• 50% sleva na nákup našeho sortimentu
• sick day
• občasný teambuilding
• jednosměnný provoz (pracovní doba od 8:00-16:30)

Doprava areálním busem z metra Zličín hrazena zaměstnavatelem (5 minut jízdy)
V případě, že Vás naše nabídka zaujala, neváhejte a zašlete nám své CV s krátkým průvodním dopisem.