FAQ

Do jakých zemí zasíláte zboží MAKEUP REVOLUTION.

Zasíláme po České republice a na Slovensko.

Jak je to s prodejem MAKEUP REVOLUTION v Rossmannu?

Revolution sortiment můžete zakoupit v  prodejnách Rossmann v České republice. Na Slovensku v DM.  

Jaké typy dopravy nabízíte a lze také zboží vyzvednout osobně?

Česká republika: Na výběr máte z doručení Českou poštu, dopravcem InTime, skrze Zásilkovna.cz, nebo osobní vyzvednutí ve skladu na Zličíně. Slovenská republika: Na Slovensko doručujeme přepravcem InTime a prostřednictvím Zasielkovna.sk

Za jak dlouho mi zboží dorazí?

Zásilky expedujeme každý den. Zboží je doručeno druhý pracovní den od okamžiku převzetí zásilky ČP, InTime i Zásilkovny. Pro Slovensko platí lhůta 2 pracovní dny pro InTime i pro Zasielkovna.sk

Jaká je výše poštovného?

Česká republika: Česká pošta 139 Kč, InTime 89 Kč, Zásilkovna 69 Kč, Osobní odběr 19 Kč. Platba převodem 0 Kč, kartou skrze Gopay 0 kč, dobírkou 49 Kč. Slovenská republika: InTime 4 EUR, Zasielkovna 3 EUR. Platba převodem 0 EUR, dobierka Zasielkovna 2 EUR. 

Jakým způsobem mohu za objednávku zaplatit?

Bankovním převodem, platební kartou nebo dobírkou.

Jaké je číslo účtu pro platbu převodem na bankovní účet?

Platbu převodem pro ČR provedte na číslo účtu: 2000615215/2010, vedený u společnosti FIO Banka a.s. Platbu převodem pro SR proveďte na číslo účtu: 2800615221/8330 (IBAN: SK49 8330 0000 0028 0061 5221). Jako variabilní symbol prosíme vždy uvádějte  ČÍSLO VAŠÍ OBJEDNÁVKY

Jak poznám, že je zboží skladem?

Pokud se u produktu nachází políčko "skladem", tak je zboží skutečně skladem, tedy připraveno k okamžitému vyexpedování.

Pokud se vyskytne problém, na koho se mohu obrátit?

V případě problémů či připomínek se obracejte na naši zákaznickou podporu, která je Vám k dispozici na info@makeuprevolution.cz. nebo telefonním čísle  731 078 065 od 9:00-17:00.

Jak nakládáte s osobními daty?

Osobní údaje našich zákazníků zpracováváme a chráníme v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů – tzv. „GDPR“).

Co mám dělat, pokud mi zboží dorazí poškozené?

Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na email info@makeuprevolution.cz.  Bližsí informace též nabízíme v sekci REKLAMACE .

Mohu svou objednávku stornovat?

Pokud si přejete objednávku zrušit, zašlete žádost s číslem objednávky na mail info@makeuprevolution.cz a my Vaši objednávku stornujeme. 

Je Váš e-shop oficiálním zastoupením značky MAKEUP REVOLUTION?

Ano, tento web je prezentací oficiálního zastoupení britských značek MAKEUP REVOLUTION, I♥MAKEUP, Revolution PRO, Revolution Skincare, Freedom, Obsession a to jak pro Českou, tak i Slovenskou republiku.

Je zboží originální?

Ano jsme česká oficiální pobočka anglického e-shopu MAKEUP REVOLUTION s výhradním zastoupením pro ČR a SR. Zboží tedy objednáváme přímo od mateřské společnosti.

Jak funguje vaše záruka 1 Rok na vrácení ?

Při vrácení jakéhokoli nepoužíváného výrobku v originálním balení do jednoho roku od data zakoupení automaticky vracíme peníze, bez nepříjemných otázek.

Jak zboží balíte?

Zboží nejprve zabalíme každý kus zvlášť do bublinkové fólie a poté dle velikosti do vnější bublinkové obálky nebo do malé skládací lepenkové krabice.

Garance vrácení peněz

Zákazník má právo do 14 dnů odstoupit od smlouvy a nepoškozené zboží nám zaslat zpět. V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající kupní cenu kupujícímu nejpozději do 7 dnů od skončení lhůty na přezkoumání zboží a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Kupující má též nárok na proplacení nejlevnější dopravy zboží zpět k prodejci. Adresa pro vrácené nepoužité zboží: MAKEUP REVOLUTION Logistický areál, Na Radosti 399, Praha 5 - Zličín, 155 21

Nabízíte velkoobchodní spolupráci?

Ano, nabízíme. V případě zájmu či informací nás ohledně velkoobchodu kontaktujte na info@makeuprevolution.cz